Kitap bir arkadaşımın hediyesi yalnız şöyle bir şey var daha sonra biz arkadaşla küstük ve ben kitabını okumadım bi 6 ay geçti ve şuann kitabı elime alıyorum gerçekten kıza haksızlık ettiğimi düşündüm yani öyle..
Kitaba gelecek olursak :) kitabın Çok samimi bir dili var. Yalnız tek sıkıntı tekrarlı konu ve cümleler biraz fazlaydı . Uslubu gayet güzel çok içten yazmış, beğendim ve istifade ettim ziyadesiyle .
Sahi, ne oluyordu da gittikçe yapamamayı, becerememeyi, olamaz demeyi, imkansız olduğunu öğreniyor ve öğretiyorduk. Bu nasıl bir eğitim sistemi ki bize pırıl pırıl gelen beyinleri köreltiyoruz?