2012 de üniversitede bi arkadaşımın doğum günü diye gidip ‘öğrenci’ halimle pasta almıştım kutlamıştık sınıfça. Şimdi düşünüyorum da bi öğrenci gidip asla pasta falan alamaz abi o nasıl pasta fiyatları ya şaka mısınız siz? Tarih ilerledikçe biz geriliyoruz 👏🏻
Gün aymadı bana. Bebekten dolayı gece 637272662 kez uyandığım için uyumadım yani😂 neyse her kalktığımda kitabımdan bir kaç sayfa okuyorum tek dayanağım bu 🤷🏻♀️
.. çünkü insanlar laflarını esirgiyordu, yeter artık demiyordu, çünkü kimse kendi kanaatini belirtmiyordu, ama dünyanın boka sarmasına hiç itirazları olmaksızın öylesine takılıyorlardı, çünkü insanlar başkalarını memnun etmekten, hayır demenin sonrasında çıkacak tatsızlıklardan kaçınmak için deveye hendek atlatıyorlardı...
Hayatımda aldığım en doğru şey bu ışık sanırım. Önceden geceleri kitap okurken abajurumun ışığını kullanıyordum fakat çok çabuk uyku çöküyordu gözlerime. Şimdi bu kitap okuma ışığı direk kitaba geldiği için çok rahat bi okuma yapıyorum ve gözlerim hiç yorulmuyor. 🌝