Severek okuduğum bi öykü kitabıydı. İlk başlarda olan öyküler ayrıca çok hoşuma gitti. Hayatın içinden, okurken oradaymış gibi hissettiren, her olayın gözümün önünde canlanması kitabı daha da zevkli hale getirdi. Çok sevdim, altını çizdiğim çok cümleler oldu.