Merve Akkuş

Merve Akkuş
@7megiloji
6/10
·333 syf.··
2021 14. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 09 Haziran 2021 18:45
Başlarda baya sıkıldığım bir kitaptı, hatta yarım bıraktım. Daha sonra yaşanmış bir hayat olduğunu öğrenince tekrar okumaya başladım. Kitap; Delal adındaki genç bir kızın hayatının, Şiyar adında bir genç ile olan aşkıyla başlayıp , kaderin ve törenin etkisiyle nasıl acılar zinciri haline geldiğini anlatıyor. Neyse ki bu hikayenin sonu mutlu bitiyor. Kitap hakkında uzun uzun anlatacağım pek bir şey yok aslında. Sadece şunu söylemeliyim ki kitabın neredeyse her sayfasında gerek karakterler gerekse yaşananlar sürekli umut etmemizi vurguluyor. Başımıza ne gelirse gelsin umut etmeyi asla bırakmamalı ...
Yağmurun GeliniSinan Akyüz · Alfa Yayıncılık · 20173,716 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
9/10
·74 syf.··
2021 13. kitabı
·
20 saatte okudu
·
Okunma: 30 Mayıs 2021 15:58
Kitabı üç defa okudum. İlk okuduğumda küçüktüm ve Gregor'a acımıştım. İkinci okumamda hayatımın belli noktalarıyla bağdaştırmıştım. Şimdi tam olarak anlıyorum Kafka'yı. İnsanların işine yaramadığınızda onlar için bir hiç olursunuz. Toplum sizi hoş görmez. Franz Kafka böcek metaforu üzerinden tasvir etmiş bu durumu. Dünyaya karanlık bir odadan bir böcek gibi nasıl boş bakıyomuşuz aslında. Herkes gibi olmak istemediğimizde yaşadığımız zorluğu anlatan, farklılıklara duyulan tahammülsüzlüğü gözler önüne seren mükemmel bir eser. Hayatta her insanın kendini Gregor Samsa gibi hissettiği zamanları olmuştur. Kendinizden bir parça bulacak bir böcek gibi hissedeceksiniz. Peki sizce de artık insan olmanın zamanı gelmedi mi? Okumanızı tavsiye ederim.
DönüşümFranz Kafka · Koridor Yayıncılık · 2016268,1bin okunma
6/10
·383 syf.··
2021 12. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 29 Mayıs 2021 20:42
Gülseren Budayıcıoğlu 'nun hastalarının sıkıntıları anlattığı kitaplardan sadece biri. Açıkcası benim kitabı okumamın en büyük sebebi insanların yaşamlarını merak ediyor olmam. Gülseren Budayıcıoğlu kitapta insanların hikayelerini ara vererek parça parça anlatmış ki bu hoşuma gitti. Kendimi doktor hanımın yerine koyarak okudum her satırı. Kitabın içeriği hakkında söylenecek pek bir şey yok. Açıkcası benim empati duygumun daha da gelişmesine sebep oldu. Kitabı okudukça insanları yargılamadan neler yaşamış olabileceklerini düşünmem gerektiğini bir kez daha anladım. Okumanızı tavsiye ederim. Dizilerini izlemektense okumak en iyisi :)
Madalyonun İçiGülseren Budayıcıoğlu · Remzi Kitabevi · 202021,5bin okunma
Kadınlar var olmaya devam ettikçe dünyamızda sevgi hiç eksik olmayacak.