Hani günluk hayatımızda kullandigimiz guzel bir laf vardır ya . "Ne yersen osundur" diye.
Kisaca beslenme alıskanlıklarinizi belirlerken sadece dıs görünüs veya kalp damar sağlıgınızı degil , beyin sağlıgı ve kisiliğinizide düsünmeyi unutmayin lutfen.
Hani bir laf vardır. "Bana arkadaşini soyle sana kim oldugunu soyleyeyim" diye. Burada da mantık aynidir aslinda. "Bana bağırsaklarinizdaki bakterilerin kim oldugunu soyleyin, başınıza neler gelecegini kabaca özetleyelim"...