Turgut 'ça
Sevmelerde sebep arıyorsan Emin olmadığını beyan edersin biliyor musun gerçek sevmede sevilen gökyüzüdür yaslandığın dağ , ferahladın Orman huzur bulduğun Okyanus rengarenk Gelincik tarlasıdır. Düşün bakalım bu saydığım Doğa harikalarının sevmek için bir sebebin var mı yoksa sadece varlığı için sana kendini iyi hissettirdiğin den dolayı mı seviyorsun sadece işte tüm sihir bu. Varlığı varlığına bir değer katar sevdiğinin ve olduğu gibi seversin. Sevdiğin gelinciği martıyı Deniz'i ya da Ormanı değiştirme şansın var mı kendine göre? Yok değil mi? Oluşumu ile kabullenir seversin insan olandan sevdiğin olursa onun da varlığını olduğu gibi kabullenip sevmelisin ...
' sakin olmanın susmak olduğunu sanıyordum. Susmadıkça sakinleşiyormuş meğer insan ve huzura karışıyormuş . Her şeyin uygun olduğunu düşünmek ne kadar da saçmaymış ama dedim ya tecrübeyi doğru bir şekilde kullandıkça hayat anlamlamlanıyor . Huzuru aramak gibi saçma bir faaliyet olduğunu fark edeli çok olmadı huzuru yaratmak varmış meğer kendiniz için kendinize kendinizce bir hayat yaratın. Başkalarınınki örnektir unutmayın . Taklit etmek mutluluk getirmez yenisini yaratın...'