Bizden alacakları bilgi kaba dayak ya da fiziksel işkenceden çok daha incelikli bir yöntemle alınmalıydı: Hayal edilebilecek en mükemmel izolasyonla. Hiçbir şey yapmadılar, bizi tamamen bir hiçliğe mahkum ettiler. *Çünkü bildiğiniz gibi dünyada hiçbir şey, hiçlik kadar insan üzerinde baskı yapamaz.*
"Bağlanma sorunları hemen göze çarpmayabilir. Hatta, çok güzel uyum sağlıyor gibi gözükebilirsiniz. Bir aileniz, sevdikleriniz olabilir ve bir topluluğun parçası olabilirsiniz. Ama yine de içten içe kendinizi kopuk hissedersiniz. Yalnız hissedersiniz ve daha önce sahip olmadığınız bir ilişkiyi arzularsınız. Sadece zeki bir kişi sizin çevrenizdeki insanlarla gerçekten bağ kurmadığınızı fark eder. Insanları biraz mesafede tutarsınız. Kimsenin çok yakına gelmesine izin vermezsiniz veya sorunlarınız çok aşırı olabilir. Yalnız bir kimse olabilirsiniz ya da her zaman yalnız olmuş biri."