AD҉∃M

AD҉∃M
@ADEMISLEN
..Cîhân bê bêxtê.. ... Burn-out....
...Uyku iyidir, ölüm daha da iyidir, fakat tabii ki En iyisi hiç doğmamış olmak olurdu..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Her gün, kendimizi yeniden keşfetmek için bir fırsattır. Herkesin farklı bir yolculuğu vardır, önemli olan kendi yolunuzu bulmaktır."
"Kendinizi sevin, çünkü kimse sizin için bunu yapmaz. Dünya, çoğu zaman acımasız bir yer olabilir."
"Bazı insanlar dünyayı anlamak için bir ömür harcar, bazıları ise sadece yaşamaya çalışır. İşte bu, büyük farkı yaratır."
"Hayatın ne olduğunu anlamak için yaşlanmak gerekmez; bazen sadece yaşamak yeterlidir."