AD҉∃M

AD҉∃M
@ADEMISLEN
..Cîhân bê bêxtê.. ... Burn-out....
Biz, bu dünyanın yalnızca üç boyutlu bir görüntüsünü algılayabilmekteyiz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...Ayrıca gördüğümüz ve duyduğumuz her şey, incelediğimiz fenomenin kendisi de değildi, biz yalnızca bu fenomenin etkilerini gözlemlemekteydik. Çünkü atom ve atom-altı dünya, bir kural olarak bizim algı alanımızın ötesinde bir gerçekliktir.
Yeni bir insan ve yeni bir topluma geçişin tek yolu, her şeyi elde etmek, onlara egemen olmak biçiminde beliren ve kâr tutkusu, aç gözlülük, bir de ihtiras demek olan «sahip olmak» karakterini terk-etmekten geçer.
Soğudu mu bir defa, daha üşümezsin...
... yaşamına son vermiş olsan da bile, var oluşun yükünden beni, senin yok oluşun mutlu ediyor...