AD҉∃M

AD҉∃M
@ADEMISLEN
..Cîhân bê bêxtê.. ... Burn-out....
Nedense bu toplumda bir cacık çıkacağını sanmıyorum. Gerek sağ gerek sol ikisinde de düşünce özgürlüğü yok daha doğrusu düşünce suçu ikisi içinde kesişmiş çizgisi biri faşist diğeri nasyonal sosyalist...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her şey biter gider, bizi terk eder. Ölüm bir yana, yaşlılık herhalde en büyük yalnızlıktır.
Bu ülkede köpek olmak zor :)Boji ye iftira attılar ama kameralar yalan söylemez. Boji suçsuz. :)
... otuz beşinde karanlık bir ormanda buldum kendimi...
Bence güzellik bedensel bir duyumdur, bütün bedenimizle duyumsadığımız bir şeydir. Bir akıl süzgecinden geçirmenin sonucu değildir güzellik. Güzellige kurallarla erişemeyiz; onu ya duyumsarız ya duyumsamayız.