Ailesi ile beraber yaşadığı trafik kazasından sağ kalan Simon yaşadığı travma sonrasında psikiyatri kliniğinden sonunda çıkıyor. Dışarıdaki hayata uyum sağlamak hiç kolay olmuyor; hele halası onu yatılı okula yollamak istiyorken ve abisinin bir türlü söylemeye cesaret edemediği büyük bir haberi varken. Tüm bunların yanında gecelerde de Simon huzuru bulamıyor, bir türlü kurtulamadığı karabasan her akşam onu bekliyor.
Kasabada kaybolan bir genç kız olması ve son olarak abisinin kız arkadaşının saldırıya uğraması ile işler çözülemez bir hale geliyor. Simon’a göre oklar tek bir kişiyi gösteriyor ve bu işi çözmek için kollarını sıvayıp olayların göbeğine atlıyor.
Bu benim okuduğum 7. Ve son Wulf Dorn kitabı oldu. Beni pek şaşırtmayan bir kitap olsa da yazar için değerdi.
Bana göre sıralama şu şekilde;
Travma, Fobi , Oyunbaz, Psikiyatrist, Şizofren, Hain Yüreğim ve son olarak Karabasan olarak ilerliyor.
İlgililerine tavsiyemdir, bu yazarı ve kitaplarını kaçırmayın derim.