Amine Eke

Amine Eke
@AEKE
"Hepsi Manyakk"(P.K.)
Deliriyoruz albayım deliriyoruz...
Reklam
...hareketsizlik ve sevgisizlik yüzünden içimdeki güzel şeylerin öldüğü...
Sayfa 237·Kitabı okudu
"Zamanların en iyisi ve en kötüsüydü; akıl ve aptallık çağıydı, hem inanç, hem kuşku devriydi, aydınlık mevsimi, karanlık mevsimiydi, umudun baharı ve kışıydı, her şeyimiz VARDI ve hiçbir şeyimiz YOKTU."
"Eğer işiniz olsaydı kimsenin işine burnunuzu sokmazdınız zaten."
Sayfa 43·Kitabı okudu
Reklam