Ben olmayınca bu güller, bu serviler yok.
Kızıl dudaklar, mis kokulu şaraplar yok.
Sabahlar, akşamlar, sevinçler, tasalar yok.
Ben düşündükçe var dünya, ben yok o da yok.
Hayatınız giderse adınız kalır. İnsan olan için öldükten sonra bir güzel şan bırakmak, belki hiç ölmemekten daha hayırlıdır.
Gönlünüzü rahat tutun. Ölümden kaçmak insana layık değildir.