Öncelikle kitavı çok beğendim. İnsanların arasındaki rekabet ve vahşiliği hayvanlara yoğurarak çok iyi anlatmış Jack London. Buradaki Buck arkadaşlarına karşı hem bi lider hem de bi rakip olmayı çok iyi beceriyor. Gerek Spitz'e karşı olsun gerek eskimo köpekleri ve insanlara karşı olsun bağımsızlığını sonunda ilan etmesine kadar olan hikayesini çok iyi anlatmış bu eserinde