Pişmanlık bütün bir ömür boyu saplantı haline gelebilir insanda .Yanlış olanı seçtiği için değil -çünkü bundan ötürü pişmanlık duyabilir insan- doğru olanı seçebileceğini kendi kendine kanıtlaması olanaksız olduğu için.
Mutluluk bir dağ yolu gibidir.Bakarsın tepelere tırmanır,sonra bakarsın aşağıya iner.Tek başına nedir insan?Ama başkalarıyla birleşirse dağları devirebilir.Bizim şu güzel,şu yaşanası dünyamız böyle işte ...