Dün gece bir rüyadan ağlayarak uyandım.İçinde ölüm ya da aşk yoktu,gençlik vardı.Öyle mutlu,öyle güzel bir rüyaydı ki,uyanınca yüzüme vuran gerçekliğe dayanamadım.
Her hikayesinden ayrı bir tat aldım ,okudum ,gözlerimi kapadım beyoğlunun arka sokaklarında buldum kendimi ,denizin kokusu geldi burnuma, meyhanede duman altı oturmuş rakı kokusuydu sayfalar, balıkçı kayığında
dalgaları dinledim martılarla birlikte , sanki kitabı okumadım yanımdaydı ve kendisi anlattı hikayelerimi,içten ,samimi. Seviyorum Sait Faik ‘i...
Lüzumsuz AdamSait Faik Abasıyanık · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 201710,4bin okunma