E.UYUMAZ

E.UYUMAZ
@ARARAT__
“Jiyana te çîroka te ye, baş binivîse..
"Ben de herkes gibiyim. Dünya gerçeklerine oldukları gibi değil de olmalarını istediğim gibi bakıyorum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatı anlamak zorunda değilsin. Yaşaman yeterli.
“Her şey çok güzel olacak” masalı yerine, “Kötü şeyler de olacak, ama yanında olacağım” samimiyetini daha çok seviyorum. – Marian Keyes
Beni ilgilendiren tek şey,’ dedim, iç huzuru bulmak.
Tamam. Hepimiz delireceğiz, orası kesin.