E.UYUMAZ

E.UYUMAZ
@ARARAT__
“Jiyana te çîroka te ye, baş binivîse..
Kendimi tamamen ruhumla konuşma zevkine bırakayım. O ruh ki, insanların elimden alamayacakları tek şeydir...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İnsan nereye gitse derdini de oraya götürürmüş…”
Kötülük nedir bilmez benim aklım, Göğsümdeki yürek demirden değil, Göğsümdeki yürek yumuşacık.
"İnsanoğlu kendini fazla ciddiye alıyor."