E.UYUMAZ

E.UYUMAZ
@ARARAT__
“Jiyana te çîroka te ye, baş binivîse..
Artık kötü zamanlar geçti.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yaşamında, var olmanın sorumluluğunu duyan insan, olgun insandır.
Derin bir sessizlik ve muhteşem bir manzara içerisinde ruhumun durulduğunu ve arındığını hissettim.
"Ve korku, gözlerimize çizilmiş en derin izdir."