Büyükkanıt"bazıları rüyalarında TC'nin bölündüğünü görüyorlar,ama onlar kabus ile uyanacaklar."ben bu söz ve tehdidi kendi üzerime alıyorum.Uykumuzda ve hülyalarımızda özgür Kürdistan'ı gördüğümüz doğrudur.Ama sadece uyku ve hülyalarımızda değil, uyanıkken de özgür Kürdistan'ı görüyoruz.Özgür Kürdistan'ı gece gündüz görüyoruz, istiyoruz ve amaçlıyoruz.Bu durumumuz da sizin kâbusunuzdur.