📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
OĞUL
Anne ben geldim, üstüm başım
Uzak yolların tozlarıyla perişan
Çoktan paralandı ördüğün kazak
Üzerinde yeşil nakışlar olan
Anne ben geldim, yoruldum artık
Her yolağzında kendime rastlamaktan
Hep acılı, sarhoş ve sarsak
Şiirler çırpıştıran bi adam
Kurumuş kuyunun suyu,
incirin sütü çoktan çekilmiş
Bir zamanlar dünya sandığım bahçeyi
Ayrık otları, dikenler bürümüş
Kapıdaki çıngırak kararmış nemden
Atnalı ve sarmısak duruyor ama
Oğlum, mektup yaz diyen
Sesin hala kulaklarımda
Anne ben geldim,ağdaki balık
Bardaktaki su kadar umarsızım
Dizlerin duruyor mu başımı koyacak?
Anne ben geldim, oğlun, hayırsızın
AĞIT
çiçekçi bana bir gül ver
sevgilime değil bir ölü için
çiçekçi bana bir gül ver
içine gözyaşlarımı sığdırabileyim
yakasına böyle bir gül takmıştı
o gün bir görseydin sen onu
çiçekçi bana bir gül ver
sanki o güldendi bütün mutluluğu
sen de:- bir arkadaşım öldü
ben diyeyim: kardeşim!
çiçekçi bana bir gül ver
götürüp tabutuna iliştireyim
kaldırımlarda kömür tozları
bacalarda koyu bir duman var
kara bir gökyüzü tek özelliği bu kentin
çiçekçi bana bir gül ver
kapalı perdeleri açabilse gülüm
kapalı kapılari kırabilse
kapalı yüreklere girebilse..
çiçekçi bana bir gül ver.
beyim, gül olmaz ki bu mevsimde