Abdullah Dağlı

Abdullah Dağlı
@Abdullah71
null
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölü şairler de yaşarlar,yaşayanlarla yarışırlar,savaşırlar,kazanırlar ya da kaybederler.
Sayfa 121 - Destek·Kitabı okuyor
OĞUL Anne ben geldim, üstüm başım Uzak yolların tozlarıyla perişan Çoktan paralandı ördüğün kazak Üzerinde yeşil nakışlar olan Anne ben geldim, yoruldum artık Her yolağzında kendime rastlamaktan Hep acılı, sarhoş ve sarsak Şiirler çırpıştıran bi adam Kurumuş kuyunun suyu, incirin sütü çoktan çekilmiş Bir zamanlar dünya sandığım bahçeyi Ayrık otları, dikenler bürümüş Kapıdaki çıngırak kararmış nemden Atnalı ve sarmısak duruyor ama Oğlum, mektup yaz diyen Sesin hala kulaklarımda Anne ben geldim,ağdaki balık Bardaktaki su kadar umarsızım Dizlerin duruyor mu başımı koyacak? Anne ben geldim, oğlun, hayırsızın
Şiir
AĞIT çiçekçi bana bir gül ver  sevgilime değil bir ölü için  çiçekçi bana bir gül ver  içine gözyaşlarımı sığdırabileyim yakasına böyle bir gül takmıştı  o gün bir görseydin sen onu  çiçekçi bana bir gül ver  sanki o güldendi bütün mutluluğu sen de:- bir arkadaşım öldü  ben diyeyim: kardeşim!  çiçekçi bana bir gül ver  götürüp tabutuna iliştireyim kaldırımlarda kömür tozları  bacalarda koyu bir duman var  kara bir gökyüzü tek özelliği bu kentin  çiçekçi bana bir gül ver kapalı perdeleri açabilse gülüm  kapalı kapılari kırabilse  kapalı yüreklere girebilse..  çiçekçi bana bir gül ver. beyim, gül olmaz ki bu mevsimde
Şiir
Açlık Çoğunluktadır
- İşte o zaman diyorum ki - Gelişin şen olsun senin Her şey esirgesin seni Çünkü açlık çoğunluktadır Ve ezecektir gücüyle dünyayı
Sayfa 463 - YKY