Abdullah topak

Abdullah topak
@Abdullahtopak
Birgün herşey yoluna girerse, umarım hala hevesim ve isteğim kalmış olur.(F. Kahlo)

Abdullah topak

, bir kitap okudu
Puan vermedi·223 syf.·
2020 39. kitabı
Platon (Eflatun)
8.3/10 · 32,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insansın sen ve çok az görülen bir özelliğe, düşünme yetisine sahipsin.
Sayfa 137·Kitabı okudu
Etrafın seni sıktığı zaman kitap oku... Ben şimdiye kadar her şeyden çok kitaplarımı severdim. Bundan sonra her şeyden çok seni seveceğim ve kitapları beraber seveceğiz.
"Gözlerimi kapadığım zaman senin hayalini görüyorum" diyorsun. Ah Aliye, ben gözlerim açıkken bile hep seni görüyorum.