Zaten insanlar var oldukça , onları Yaratan'ın da var olup olmadığını hep soracaklar.
- Peki diyelim ki var. Nerede bulunuyor?
- Düşüncelerimizde ve sözlerimizde.
Tekrar Cengiz aytmatov kitabı okumaya başladım. Kısa hikayelerini seviyorum ve o kırsal bölgede anlatılan hikayeleri...
Deve gözü öyküsü de güzel başladı ama sonu olmamış hevessiz bir biçim de bitirdim. Bu kadar da kötü bitmemeliydi diye üzüldüm hatta . Bu güzel başlayan öykü daha güzel sonlandırılabilirdi. Yine de Cengiz aytmatov sıcaklığını, betimlemerini ve saf aşkı hissedeceksiniz..
Deve GözüCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 20224,040 okunma