Zokayı yutmuş balık gibiyiz, çırpınıyoruz, kurtulmaya uğraşıyoruz, misinayı çekiştirıyoruz, fakat basit bir parça kıvrık telin bizi nasıl yakalayıp esir tuttuğunu anlayamıyoruz, kaçabiliriz, kaçamayız diyemem, fakat sonunda iğnenin midemizde
mahsur kalma riski de var…