Abit akkuş

Sonra büyüdüm.. Gözlerini gördüm, yandım, yağmur yağdı, ve ilk kez sönmedim… Ben yağmurdan daha fazla bi seni sevebildim…
Reklam
Güzel Bir ruha aşık olan hayat boyunca sadık. Kalır; çünkü sevdiği şey ebedidir (eflatun)
Sayfa 19·Kitabı okudu
Bir Eyvallah'ım var, gelse de gelmese de O'na yazacağım...
Bir insanı sevmediginizi onu dualarinizda unuttuğunuz zaman anlarsınız