Yürüyorum,en derin bir bilinmezlik içinde
Yürüyorum,felçli ayaklarla
Yürüyorum,bariyerlere çarpa çarpa
Yürüyemiyorum,en içten yürüme arzusuyla
Karanlığa boğdular zamanı
Yılmadık,beynimizdeki lambalarla görüyoruz önümüzü
Öldürdüler umutlarımızı
Ölmemişsen yenilmemişsindir dedik, ayayktayız
Yürüyorum artık,yeni öğrenmiş çocuklar heyecanıyla
Bir acizin,içine yazdığı en içten haykırışlardır.