📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Öyle özel biri değilim ben, orası kesin. Sıradan fikirlere sahip, sıradan bir
adamım ve sıradan bir yaşam sürdüm. Bana ithaf edilmiş bir anıt falan yok
ortada ve yakın zamanda ismim de hafızalardan silinecek ama yine de tüm ruhum ve kalbimle sevdim bir başkasını ve bu kadarı benim için her zaman yeterliydi...'
'' Politik açıdan, ben bir anarşistim.
Devletlerden, kurallardan ve esaretten nefret ediyorum. Hayvanları kafeste görmeye tahammülüm yok. Halklar özgür olmalıdır, aşklar da öyle...! "
"...Sabretmek, katlanmak, beklemek yorgunuyum... Tam da artık bu memlekette hiçbir şey şaşırtmaz beni sanırken, her seferinde yeniden şaşırmak yorgunuyum..."