Kitabın başları biraz monoton olsa da, olayları kavramaya başladıkça heyecanı artıyor ve sürükleyici bir hal almaya başlıyor. Açıkçası final kısmında asabım biraz bozuldu. Yine de her şeyi tam manası ile öğrenmiş olmak, kitap bittiğinde insana "güzel kitaptı" dedirtiyor. Olay kurgusu insanı düşünmeye sevk ediyor ve fark etmeden kitaba kapılıp gidiyorsunuz.