📌"İlişkiniz biterse ne olur? Ne olur biliyor musunuz? Kendinizle olan ilişkiniz başlar."
📌" Büyürken birilerinin beni sevmesi için öncelikle onları mutlu etmem gerektiğine inandırılmışım, çoğu çocuk gibi. "
Deniz Dülgeroğlunu bir arkadaşımın önerisiyle podcastlerle tanımıştım. Kitabıni çok merak ederek okumaya başladım. Okurken hissettiğim sanki bir arkadaşınızla oturup uzun uzun dertleşiyormuşsunuz gibi..
Ne kadar da yorgunuz. Toplumun bize biçtiği rollerle savaşırken sırf güçlü olmak zorunda bırakıldığımız için zayıf yönlerimizi unutmaya zorlandığımızı ama asıl gücün, kırılganlığımızı kucakladığımız anlarda ortaya çıktığını hatırlattın bizlere..Güldüğümüz yerlerde aslında içimizden ağladığımızı ve anlaşılma çabalarımızı..
Alın ve okuyun lütfen ,çok tavsiye ☺️