Adbesa

Adbesa
Life Goes On Enough⁩...
Yazılım, makeup, veteriner teknikeri
Lisans
Ankara
95 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Samatyada İlk Rakı
Ezberledim dişini dudağını, elini ayağını Taşıdım günahını ayıbını, duramadım yangınında Uzağa düştüm, kendine sor niyesini nasılını Tuzağa düştüm, mesulü sensin katlinin baharımın Yollarından, kollarından bir haber Düştü payıma ağırından bir keder Samatya'da ilk rakımızda gördüm O gözünün o gitmeyen yaş hüznünü Kurşunun ağır çıkaramam ki Tek başıma elim gitmez ki Gözünü seveyim sessiz durma Kurşunun ağır çıkaramam ki Tek başıma elim gitmez ki Gözünü seveyim sessiz durma Kırıyorsun kolumu kanadımı, uçarım inadına Dönmem geri, bilirim ayarımı, duramadın hatıramda Uzağa düştüm, bir de bana sor niyesini nasılını Tuzağa düştüm, aştığım uçurum rengidir baharımın Yollarından, kollarından bir haber Düştü payıma ağırından bir keder Samatya'da ilk rakımızda gördüm O gözünün o gitmeyen yaş hüznünü
Müzik
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Adbesa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·192 syf.·
20 günde okudu
·
2024 21. kitabı
Maggie O'Farrell
7.9/10 · 3.052 okunma

Adbesa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·368 syf.·
24 günde okudu
·
Okunma: 06 Kasım 2024 12:41
·
2024 20. kitabı
Matt Haig
7.5/10 · 5,9bin okunma
Yaşamam gereken ama yaşamadığım bir hayat varmış gibi hissediyorum içimde..
Sayfa 12·Kitabı okudu
2024 Okuma Raporları
Puan vermedi·412 syf.··
2024 19. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 13 Ekim 2024 15:44
Hayat,nihayetinde, içine hapsolduğu ağdan kurtulmuş falan değil.Hapis olduğu ağdan kurtulup özgürleşen hayat diye bir şey yok. Hayatın kendisi o ağ,insanları yerli yerinde tutuyor, olayları anlamlı hale getiriyor. Kısıtlamaları paramparça edip anlamsız bir varoluşu sürdürmek mümkün değil. İnsanlar, başkaları olanaksız kılıyor bunu. Fakat başkaları olmasa hayat da olmaz. Yargılama, kınama,düş kırıklığı,çatışma: İnsanlar birbirleriyle bağlarını bu araçlar sayesinde sürdürüyor.. Başkalarının talepleri bitmez, yalnızca çoğalır. Hep daha karmaşık, daha zordur Bu da, diye düşünüyor daha çok hayat,hayatın hep daha fazlası demenin bir başka yolu.. Gündemin bu kadar kötü olduğu günlerde paylaşım yapmak da çok zorlanıyorum.Ancak gündemin artık iyi olduğu günde yok..En az hasarla atlattığımız günü en iyi gün kabul ediyoruz.Hepimiz bir şekilde dengemizi korumaya çalışıyoruz ve küçük anlara sığınıyoruz.Bu hafta @sallyrooneyofficial ın #intermezzo kitabında yine kendime ve hayatıma dair çok derin sorgulamalar yaptım ve yuzlestim.Yine çok sevdim
İntermezzoSally Rooney · Can Yayınları · 20244,425 okunma