Adem Sezgin

Adem Sezgin
@Adem_sezgin35
@Hicoylesineyasiyoruz Real~ Hesap sahibi değişti!!!! Geçmişteki mesajlarla alakam yok Bütün geçmişteki konuşmaları sildim!!!
"Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır, dedim kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı..."
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çocukluğumda elime geçen iki kuruştan birini kitaplara vermeseydim, bugün yapabileceğim işlerin hiçbirini yapamazdım.
Yakamoz
Hayat
Çünkü unutma... Önce seni görmezden gelecekler. Sonra seni küçük görecekler. Sonra senle savaşacaklar. Sonra hep birlikte üzerine atılacaklar. Ve sonunda kazanan sen olacaksın.
Sayfa 118 - Dokuz yayıncılık
Edebiyat