Seda Yılmaz

Seda Yılmaz
@Ades00
Biz büyüdük ve kirlendi dünya...
Erkekler yoruldukları için kadınlarsa meraktan evlenir; sonuç olarak ikisinde hüsrana uğrar.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Duyguların güzel yanı bizi yolumuzdan şaşırtmalarıysa, bilimin güzel yanı da duygusal olmayışıdır.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Acı çekmeyi anlayabilmem mümkün değil. Acı çekmek kötüdür, çirkindir, karanlıktır. Çağımızın acıya duyduğu sempatide hastalıklı bir şeyler var. İnsan yaşamın renklerine, güzelliğine, coşkusuna sempati duymalı. Hayata dair yaralardan ne kadar az bahsedersek, o kadar iyi.
Sayfa 47·Kitabı okudu

Seda Yılmaz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
27 saatte okudu
·
2020 3. kitabı
Sema Kaygusuz
7.5/10 · 2.302 okunma
... sürekli başkalarını tarif ederek kendimi anlatan insanlar, aradaki farka tahammül edemezler.
Sayfa 110·Kitabı okudu