“Anne ve babalar,çocuklarınıza makul ve sevgiyle işlenmemiş bir terbiye vermeyip kendi haline bırakmayın.Bu suç sayılması gereken,ahlaksız bir davranış olur.Çocuk yetiştirmek sadece aile içindeki bir mesele değildir.Bu bir toplum ve devlet meselesidir.”
“Herkes,hiçbir şey vermeden sadece hayattan almak istiyor.Hayata egoist,soyguncu,sömürücü,parazit olarak adım atıyorlar.Ve bu parazit yaşamda bilgelik arıyorlar.
Yaşam bilgeliğini çocuklara uzun yıllar aşılayan ailelerdir!”
“Tanrısızlık ruhun çıplaklığı,ruhun yoksulluğudur. Tanrısızlık,insanlarda kutsal olan ve nihayetinde de insani her şeyin ölümüdür;vicdansızlık,kaba bencillik,soygun ve ahlaki çürümeye yol açar.”