İnsanlar bana "İyi misin?" diye sorduğunda duraksıyorum. O an kendimin iyi olup olmadığını anlamaya uğraşmıyorum ve "herhalde, muhtemelen, galiba" gibi kelimeleri ekliyorum cümlenin sonuna. (Fikrimce bilmiyorum dersem konuşmanın uzama ihtimali daha fazla olduğu için o seçeneği kullanamıyorum :D) Sineklerin Tanrısı 200