Kitap 4 bölümden oluşuyor. İlk 2 bölüme sabreden ve anlayan arkadaşlar son iki bölümde mevzuyu daha iyi anlayacaksınız. Ben baya geriden geldim olayı anlamak için. Her çeviri iyi değil bunu da iyi anlamış olduk. Faulkner'ın cam gibi keskin bir dili olduğunu söylerlerdi inanmazdım bunu ilk bölümde çok net anladım ve 1929 yılına göre romanda bir devrim yapmış. Bence okuyun pişman olmazsınız.