Duygularımızı yalnız ölümün uyandırdığına dikkat ettiniz mi? Bizden yeni ayrılmış dostlarımızı ne kadar severiz değil mi?Ağızları toprakla dolup hiç konuşmaz olmuş hocalarımıza ne kadar hayranızdır!Saygı o zaman çok doğal olarak gelir,belki de tüm yaşamları boyunca bizden bekledikleri o saygı.Ama biliyor musunuz niçin ölülere karşı hep daha dürüst ve daha cömertizdir?Nedeni basittir!Onlara karşı bir yükümlülüğümüz yoktur...