Eda Aycan

Eda Aycan
Kitap oku, insanlarla konuşmaktan iyidir
Harita mühendisi
Aydın
50 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Eda Aycan

, bir kitap okudu
10/10
·224 syf.·
13 günde okudu
·
2020 3. kitabı
Elena Favilli
8.7/10 · 1.070 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...çünkü konuşamazsa insan kaybolmuş gibi olur, milyonlarca şey söylemek isterken bir kelime bile edemez.
Sayfa 164·Kitabı okudu
Artık anlayacak hiçbir şey kalmadığı zaman her şeyi anlar insan.
Sayfa 846·Kitabı okudu
“Sanırım, öyle bir an gelir ki inanıyormuş gibi yapmaya alışmakla, gerçekten inanmaya alışmak arasında bir ayrım kalmaz.”
Sayfa 625·Kitabı okudu