Eda Aycan

Eda Aycan
Kitap oku, insanlarla konuşmaktan iyidir
Harita mühendisi
Aydın
50 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Gerçekte geçmeyen hiçbir şey yok. Ama zihninin filminde kalırsan aynı acıyı yaşata yaşata kendine ızdıraba dönüştürürsün.”
Sayfa 113·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Okumak kendi hayatımız dışındaki hayatları da yaşayabilmemizi sağlar. Tek odalı bir kulübeye benzeyen zihnimizi malikâneye dönüştürür.”
Sayfa 184·Kitabı okudu
“Mutluluğun anahtarı kendin olmak değil. Hayır. Mutluluğun anahtarı, size en uygun yalanı bulmak.”
Sayfa 56·Kitabı okudu
“İnsanın kimi zaman kendini çekip çıkarması ve biraz dışardan olan biteni izlemesi iyi oluyor.”
Sayfa 184·Kitabı okudu
“Çocuklar henüz hasta olmamış insanlardır.”
Sayfa 55·Kitabı okudu