Özellikle mektup kısmındaki anlatı mükemmel.
İlk yarısından sonra kitap mükemmel hızlanıyor ve çok zevkli geçiyor tabi hızlanıp tüketmeyin hemen. Yavaş yavaş okuyun göndermeleri, mizahı, edebiyatı anlayın. Özellikle Moss ve Chigurh’un diyalogları çok şey katar insana. Moss’un kızla karşılaştığı bölümde çok iyiydi.