Bir kurban gibi hissederiz ama neyin kurbanı? Çok kısıtlı, belki de hiçbir kontrolümüz olmayan koşulların kurbanı. Buna "kader" demeyi tercih ediyoruz ya bu bir kazayı aşağılamak gibi. Sadece başarısız olmakla kalmıyor, utancınızı katlamak için cahil ve hantal bir kaybeden olarak tanımlanıyoruz. Kaderin yüzü yoktur ama çoğu zaman ona bir yüz vermeye çalışıyoruz. Bu saldırıdan kurtulmak ve haysiyetlerini ve öz-saygılarını korumak için, kurbanların kendilerinin suçluları tespit etmesi, parmakla göstermesi ve adlandırması gerekiyor; tabii suçluların da tespit edilebilir, gösterilebilir ve adlandırılabilir bir yüze sahip olması gerekiyor.