demet bayar

demet bayar
@Afrayilmazz

demet bayar

, bir kitabı yarım bıraktı
Seth Godin
7.5/10 · 1.269 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

demet bayar

, bir kitabı yarım bıraktı
Osamu Dazai
7.3/10 · 13,6bin okunma

demet bayar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·236 syf.·
203 günde okudu
·
2022 6. kitabı
Beyhan Budak
8.6/10 · 7,5bin okunma
Kalbin yolu güzeldir ama tehlikelidir. Zihnin yolu sıradandır ama güvenlidir. Erkek en güvenli ve en kestirme yaşam tarzını seçmiştir. Kadın, duyguların, hislerin, ruh hallerinin en güzel ama en sarp, en tehlikeli yolunu seçmiştir. Ve bugüne kadar dünya erkekler tarafından yönetildiği için kadınlar muazzam şekilde azap çekmiştir.
Hayat ve İnsan
İyi hissetmenin en iyi olmaya bağlı olduğu bir dünyada gerçekten huzurlu ve mutlu olmanın bir yolu var mı?