"Bir erkeği en mutlu edecek şey; düşmanının peşine düşmek ve onu mağlup etmek, sahip olduğu her şeyi almak, evli kadınlarını gözü yaşlı bırakmak, kısrağına binmek, kadınlarının vücutlarını yatak olarak, entari olarak kullanmak, gül rengi memelerini öpmek, en az memeleri kadar tatlı olan dudaklarını emmektir."
Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir. Şu veya bu şekilde... Fakat daima ödersiniz... Hiçbir şey şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz...