Paul Auster okuyacaksanız mutlaka bundan başlamalısınız. Tamamen farklı polisiye romanı. Hiç böylesini okumadınız. Yazar ipuçlarını bırakmış, okur nasıl anlarsa artık)
10 üstünden 3 puan verdim. ama onu da Coelho yazmış diye verdim. Simyacı'dan sonra beklentim büyüktü. Ama bu kitapda bir şeyi beğendim o da şansı kapına geldimi, geri itmemek.
Uçurtma avcısından sonra bundan da beklentim büyüktü. Ama olmadı. Onun yanında zayıf kalmış. Olaylar arasında da kopukluklar var. Yazar yarım kalmış olayları son sayfalarda bitirmiş ve "size açık vermedim" demek istemiş sanki. Ama kısa hikayeler şeklinde güzel yapım.