Ahmet.

Ahmet.
“Olduğum şeyle olmadığım şey arasında, hayal ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasında bir boşluğum.” Fernando Pessoa
Seni hatırlayan son kişi de öldüğünde, Hiç yaşamamış olacaksın
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalnızlığını daha güçlü ve kendini daha yorgun hissetti.
''Bunu bu gece günlüğüme yazacağım.'' ''Neyi ? '' ''Ateşten yananın ateşe doymadığını.''
"Ay her zaman Bulut'un ardında kalmaz ki "Hiç aşık oldun mu ? "Benim bütün hayatım bir bekleyiş "Bir beklentim yoksa neden yaşıyayım ki.
Edebiyat
Olurda bir gün seni üzerlerse sen beni yinede ara belki seni mutlu edemem ama seninle oturup ağlarım..
Aşk