İpek Çetinkaya

İpek Çetinkaya
@Ahsenipek
Konuşma alışkanlıktan başka neydi ki; sözsüz de anlaşabilirdi insanlar……
Reklam
Kıyıda köşede birikip üstüme üstüme gelen gerçeklerim var…….
Hayal kurmak da yasak değildi ya?……
Galiba beni korkutan, kendimi bilinmeyene bırakmak…..
Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır?……
Reklam