İpek Çetinkaya

İpek Çetinkaya
@Ahsenipek
“İnsanın gerçeklerden kaçması da olanaksız…”
Reklam
Öncelikle hiç kimsenin mükemmel olmadığını anlaması gerek……
Hayaller kurarız… ama hayat bizi hiç beklemediğimiz yerlere götürür….
"Evet, insan neredeyse her şeye alışır ama bunun nasıl olduğunu bize sormayın."……
Doğduğumuz andan itibaren, hepimizin son durağı ölüm işte. Sadece o durağa ne zaman ve nasıl ulaşacağımızı bilmiyoruz…..
Reklam