ahuu

ahuu
@Ahuu27
+ İnsan bile bile kendini ateşe atar mı - Atar bazen
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlığı, inceliği biraz bilseydiniz Beni böyle kırmaz, incitmezdiniz
Sevebileceğin bir insana öyle kolay rastlayamazsın
Hayat birine seni seviyorum demenin kararsızlığını yaşamak için çok kısa
"Ne içimdeki sokaklara sığabildim, ne de dışımdaki dünyaya...."