📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bana kitap okuma alışkanlığı kazandıran bir kitap. Gerek hikayesi gerekse olayların ilerleyişi ve karakterleri bakımından çok güzel ve akıcıydı. Hiçbir bölümde olayların akıcılığı çok yavaş ya da çok hızlı değildi. 30 yıl ileri ya da geri giderken zihninizde bir karışıklık oluşturmuyor ve 30 yıl ileri-geri gittiği zaman (mesela olayın geçmişte yaşandığı bir bölüm bitince geleceğe gitmesi gibi)olayı çok merak uyandırıcı bir yerde kesiyor ve bu size hemen diğer bölümü okuyup kaldığınız yerden devam etme hissi uyandırıyor ve böylece bir döngüye girmiş oluyorsunuz.