okuyalı neredeyse bir ay oldu. aşırı beğenerek okudum, hep kütüphanede duruyordu keşke daha önce okusaydım.
açıkçası kitapta çiğdemle olan ilişkisinden daha çok babasıyla olanları ilgimi çekti babasına karşı olan pişmanlığını derinden hissettim harika işlenmiş bir karakter. günlüğün babasına ait olduğunu da geç fark anladım :)
faruk karakterini biraz daha okumak isterdim bi o üzücüydü yoksa 10/10 kitap
Sahte bir dünyada yaşıyoruz Arzu. Her şey sahte. İlişkiler, aşklar, alışveriş. İnsanlar her türlü yalana kanmak üzere yetiştiriliyor. Dünyada bir sistem var, sürekli yalan üretiyor ve bu yalanları satıyor. Kâh gönül rızası ile kâh metazori. Bu dünyada artık her yer turistik ve hepimiz birer turistiz.
Bir hüzün çöküyor içime. Bütün bunları kabul etmek istemiyorum.