Tarık Oğuz

Tarık Oğuz

Yeldanur kalan

, bir kitap okudu
7/10
·256 syf.·
52 günde okudu
·
Okunma: 23 Kasım 2023 11:04
·
2023 42. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
Tarık Oğuz
Oooooooo
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çıktım. Birahane. Sekiz bira,bir kase fıstık. Masaya yumruk. Bağırdım, "Kainatta yapayalnızım!" Gülenler oldu. Bana alışmışlardı,hemen kovmuyorlardı artık. Yine de hesabı ödeyip gitme vaktimin geldiğini söyledi birileri. Bardağımı kaldırdım, "Giderdim elbet," dedim. "Giderdim dostlar! İnandığım birtakım değerler olmasaydı giderdim çoktan. Ama dehşetin dibindeyken,bütün dünya bana sırtını dönmüşken,beni hala ayakta tutan şeyler var çok şükür. Bunların başında da sizler geliyorsunuz. Şu birahanede içtiğimiz fıçı biralar geliyor. Bu hain,aşağılık dünyanın gemisi batarken gururla gülümseyebilenlere ne mutlu! Ne mutlu aşkları yüzünden haysiyetlerini kaybetmeyi göze alabilen adamlara! Hepinize afiyet olsun!"
Sayfa 140
Tarık Oğuz
Müptezeller
1/10
·163 syf.··
2017 12. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 07 Mart 2017 22:34
1 puan veriyorum bu kitaba. Neden mi? Olay örgüsü baştan savma. Zaman saçma bi şekilde hızlı ilerliyor. Betimlemeler çok yetersiz. Üslup yerlerde : anca sövme. Yazarın bir dili yok. Sözler olayın akışına göre değilde, söze göre olay akışı şekillendirilmiş gibi. Kitaba giremiyor ve saçma bir diziyi başka bi şey yok diye öylesine izliyormuş gibi hissediyorsunuz. Vermek istediği tek düşünce ümitsizlik. Özellikle kitap boyunca küfürü geçsek bile madde kullanımının had safhada olması, gençleri özendirici, merak uyandırıcı etkiler oluşturabilir. Bu kitabın yazılmasının ne sanata ne de okura bir katkısının olmayacağı görüşündeyim. Okumayın.
MüptezellerEmrah Serbes · İletişim Yayınları · 20168,6bin okunma
Tarık Oğuz isimli okura yanıt verildi
Tarık Oğuz
Aynı başarıyı sana dilemek için yazdım zaten
1/10
·163 syf.··
2017 12. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 07 Mart 2017 22:34
1 puan veriyorum bu kitaba. Neden mi? Olay örgüsü baştan savma. Zaman saçma bi şekilde hızlı ilerliyor. Betimlemeler çok yetersiz. Üslup yerlerde : anca sövme. Yazarın bir dili yok. Sözler olayın akışına göre değilde, söze göre olay akışı şekillendirilmiş gibi. Kitaba giremiyor ve saçma bir diziyi başka bi şey yok diye öylesine izliyormuş gibi hissediyorsunuz. Vermek istediği tek düşünce ümitsizlik. Özellikle kitap boyunca küfürü geçsek bile madde kullanımının had safhada olması, gençleri özendirici, merak uyandırıcı etkiler oluşturabilir. Bu kitabın yazılmasının ne sanata ne de okura bir katkısının olmayacağı görüşündeyim. Okumayın.
MüptezellerEmrah Serbes · İletişim Yayınları · 20168,6bin okunma
Tarık Oğuz
Kişisel görüşüm saçmaladığın kanaatinde